Nyheder
2022-05-20
INFO: DM 2022 Double

2022-05-20
DBHU Challenge Tour 2022 2023

2022-04-30
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-04-30
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-04-28
NM Holdfinalen 2022

2022-04-02
DBHU Challenge Touren 2021/22 (8)

2022-03-22
DBHU KALENDEREN

2022-03-22
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-03-22
FACTS: DM 2022 Elite

2022-03-22
FACTS: DM 2022 V35

2022-03-20
EM-KVALIFIKATIONEN 2022 (slutstilling)

2022-03-20
DBHU Grand Slam 2022 (1 ud af 4) (VM-kvalifikationen 2023)

2022-03-05
DBHU Challenge Tour 21/22 (7) FORÅRS CHALLENGE 2022

2022-02-17
DBHU KALENDEREN

2022-02-05
DBHU Challenge Touren 2021/22 (6)

2022-02-03
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-02-03
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-01-15
FACTS: DM 2022 U18

2022-01-08
DBHU Holdfinalen 2022 (vinderfoto)

2022-01-08
DBHU Holdfinalen 2022 (statistik)

2022-01-08
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-01-08
DBHU Challenge Touren 2021/22 (5)

2022-01-03
DBHU KALENDEREN

2022-01-03
DBHU Challenge Touren 2021/22 (4)

2022-01-03
INFO: Vendsyssel Masters 2022

2021-12-11
DBHU Challenge Touren 2021/22 (4)

2021-11-27
DBHU Challenge Touren 2021/22 (3)


101,2 FM G.P.(søndag den 8/2-2004)
2004-02-09



101,2 FM G.P.(søndag den 8/2-2004)

Pointssystemet var 3 points for vunden kamp i ordinær tid, 2 points for sejr efter sudden victory, 1 point for nederlag efter sudden victory og 0 points for nederlag i ordinær tid.

Navn Klub Placering GP-points
Peter Ørum Fremad Eagles 1 25
Bjarne Axelsen Fremad Eagles 2 20
Jess Philipsen Fremad Eagles 3 18
Mathias Langbak Fremad Eagles 4 16
Lasse Sørensen Fremad Eagles 5 14
Henrik Jensen Fremad Eagles 6 13



Søndagens mest spændende kampe var unægtelig de to opgør mellem Peter Ørum og Bjarne Axelsen, som hver vandt en kamp med 1-0.

Desuden bør nævnes den første kamp mellem 31-årige Jess Philipsen og den 11-årige Lasse Sørensen (ældste og yngste spiller) som sluttede 1-1 i ordinær tid, men hvor Jess så rutineret vandt sudden victory.


Få nyhederne som RSS feed. Læs mere her


Copyright © 2022 Fremad Eagles Bordhockey Brønderslev - (Læs her/read this)