Nyheder
2022-10-01
FACTS: Coppa Angela 2022

2022-09-17
FACTS: Vendsyssel Masters 2022

2022-08-27
DM 2023 Elite (kvalificerede)

2022-08-27
FACTS: Nordjylland Masters 2022 (NM)

2022-08-20
DBHU Grand Slam 2022 (3 ud af 4) (VM-kvalifikation 2023)

2022-08-20
FACTS: Denmark Open 2022

2022-08-13
FACTS: NM 2022 Double (+statistik)

2022-08-13
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-07-18
DBHU Sæsonkontingent 2022 2023

2022-06-27
Skoleafslutningen 2022

2022-06-26
DBHU Grand Slam 2010-2021

2022-06-25
DBHU Grand Slam 2022 (2 af 4)

2022-06-25
FACTS: Sommer Cup 2022

2022-06-08
DBHU Super Cuppen 2022

2022-06-04
FACTS: DM 2022 Double

2022-05-20
FACTS: DM 2022 Double

2022-05-20
DBHU Challenge Tour 2022 2023

2022-04-30
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-04-30
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-04-28
NM Holdfinalen 2022

Vejgaard nummer 8 og samlet stilling!!

2005-04-19

En meget sen tirsdag aften hvor klokken med hastige skridt nærmer sig de 24.00 og dermed skift fra tirsdag til onsdag skal I flittige læsere og natteravne lige ha´ resultatet fra 8. afdeling af Flexibel Open 2005 også kaldet Vejgaardmesterskabet.

Det blev en finale mellem Bjarne Axelsen fra Fremad Eagles Bordhockey Brønderslev og den absolut bedste spiller i Black Ravens Vejgaard Michael Toft Nielsen. Her vandt Bjarne Axelsen med cifrene 4-3, 5-0 og 6-0.

Specielt den første finale var meget tæt og præget af et virkeligt højt tempo.

Tredjepladsen gik endnu en gang til Bjarne Rytter Sørensen der slog Regnar Rytter Sørensen over tre kampe med cifrene 4-1, 6-0 og 4-1.

Nedenfor ses den samlede stilling. Bemærkes skal det at Bjarne Axelsen har vundet samtlige de 6 afdelinger han har spillet mens Peter Ørum - også fra Fremad Eagles - er blevet nummer 2 i de to afdelinger hvor han har deltaget.

Michael Toft Nielsen Black Ravens 166
Bjarne Axelsen Fremad Eagles 150
Bjarne Rytter Sørensen Black Ravens 140
Regnar Rytter Sørensen Black Ravens 116
Peter Ørum Fremad Eagles   40


Få nyhederne som RSS feed. Læs mere her


Copyright © 2022 Fremad Eagles Bordhockey Brønderslev - (Læs her/read this)