Nyheder
2023-02-04
FACTS: NM 2023 V35

2023-01-28
STATISTIK: NM 2004-2023

2023-01-28
FACTS: NM 2023 U18

2023-01-28
DBHU Challenge Tour 22/23 (5)

2023-01-21
FACTS: DBHU Holdfinalen 2023

2023-01-10
DBHU: valg til bestyrelsen

2023-01-07
FACTS: DM 2023 Double

2023-01-07
FACTS: DM 2023 U25

2023-01-06
FACTS: DM 2023 U18

2023-01-03
FACTS: DM 2023 V35

2023-01-02
STATISTIK: DM 2004-2023

2022-12-10
FACTS: Jule Challenge 2022

2022-12-10
DBHU Challenge Tour 22/23 (4)

2022-11-30
DBHU KALENDEREN

2022-11-27
FACTS: TABK Grand Prix 2022

2022-11-26
DBHU Challenge Tour 22/23

2022-11-12
VM-kvalifikation 2023 (slutstilling)

2022-11-12
DBHU Grand Slam 2022 (4 af 4)

2022-11-12
FACTS: Danish Masters 2022

2022-10-30
FACTS: Efterårs Cup 2022

2022-10-01
FACTS: Coppa Angela 2022

2022-09-17
FACTS: Vendsyssel Masters 2022

2022-08-27
DM 2023 Elite (kvalificerede)

2022-08-27
FACTS: Nordjylland Masters 2022 (NM)

2022-08-20
DBHU Grand Slam 2022 (3 ud af 4) (VM-kvalifikation 2023)

2022-08-20
FACTS: Denmark Open 2022

2022-08-13
FACTS: NM 2022 Double (+statistik)

2022-08-13
STATISTIK: NM 2004-2022

BM 2005 - den samlede stilling

2005-02-15

Her er oversigten over Brønderslevmesterskabet 2005 med overblik over samtlige otte afdelinger.

Navn Klub 1 2 3 4 5 6 7 8 Nummer Points
Bjarne Axelsen Eagles 25 25 (18) (20) 25 25 25 25 1 150
Lasse Penning Eagles (16) 20 20 18 20 18 18 -- 3 114
Mathias Langbak Eagles 18 18 (16) (16) 16 16 16 18 4 102
Peter Ørum Eagles 20 (16) 25 25 (18) 20 20 20 2 130
Bjarne Rytter Sørensen Eagles 14 12 13 -- -- -- 13 -- 6 52
Alexander Dunnigan Eagles 13 13 12 -- -- -- -- -- 7 38
Michael Toft Nielsen Eagles -- 14 14 -- 14 -- 14 16 5 72
Christoffer Amstrup Eagles -- 11 -- 14 -- -- -- -- 8 25
Gunars Ozolins Eagles -- -- -- -- -- -- 12 -- 9 12
Raivo Kazocins Eagles -- -- -- -- -- -- 11 -- 10 11

Det er resultatet af de 6 bedste afdelinger ud af 8 der tæller når det samlede regnskab skal gøres op.


 


Få nyhederne som RSS feed. Læs mere her


Copyright © 2023 Fremad Eagles Bordhockey Brønderslev - (Læs her/read this)